undra veeeem ;)

eftersom du troligtvis läser min blogg ;)
undrar inte du heller varför vi aldrig började prata förens bara nått år sen eller nått. och att vi inte förens efter sommaren började vara med varandra utanför stallet. vi har haft grymt kul! dig kan jag vara mig själv me, me dig skrattar jag alltid. gumman helt ärligt du är helt underbar dig kan jag alltid prata med. vi har haft så kul tillsammans för vi båda två är helt almänt galna personer ;)
så från att vara eb jag bara säga hej i stallet - till en jag prata skit mycket me i stallet - till att bli en av mina bästa kompisar - till min farfar
HÄR KOMMER BILDER PÅ MIN TJEJ !
älskar dig min pussgurka!

Kommentarer
Postat av: daniela

hahaha du förväntar dej att jag stalkar dej.. men men, det e ju så sant ;)

jag kan inte förstå varför vi inte började snacka från början, lixom vi sket typ helt i varandra.. men jag är otroligt lycklig över att vi tillslut började hälsa, till att snacka lite, till att umgås och att jag nu får ha dej som en av mina allra närmsta vänner. du förstår nog inte hur underbar du är vännen, men jag hoppas verkligen att du förstår hur mycket du betyder för mej. så många skratt vi har delat och så fina minnen, det kommer aldrig glömmas bort.

det som gör det lätt att vara sej själv med dej måste ju vara att vi egentligen är otroligt lika. haha båda är ju lite speciella, galna och rätt så störda måste jag ju medge.. men det är ju det som gör allt så otroligt kul.

du är så otroligt fin mitt älskade, störda, galna, underbara barnbarn. jag älskar dej tjejen! <3

2011-05-30 @ 16:24:24
Postat av: Anonym

de går inte att förklara med ord hur underbar du är tjejen min och hur glad jag är över att just du och jag står varandra så nära ! hoppas du förstår hur underbar du är mitt hjärta ! jag hjärta dig min kärlek ! <3

2011-06-24 @ 00:56:19
Postat av: daniela

mej hjärta dej!

du är fantastisk <3

2011-06-27 @ 18:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0