motion !

tjeeeena, idag hade vi gympa suck samma skit igen me jävla gymnastik ! :oo försökte göra en kullebytta men slog typ ihjäl mej, hur fan man nu lyckas me de :s aja sen va jag och flisan fett duktiga och gick av vid willys och köpte kanske lite chips, godis och cola men de är inte de sen gick vi från willys ! visst är man duktig då ? då gick vi liksom bort de vi åt och säkert mer eftersom vi hade gympa innan :D sen drog vi till gården, självklar spöade jag alla i pingis ! aja ska nog sova om jag inte ska läsa först, måste höja mej i engelska och måste då läsa .. nu har jag faktiskt läst över 200 sidor i sista twilight boken, då är man duktig ! :D
Linnea Sjöberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0